bsnort

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Bsnort - 17 februari 2012 22:07

Har gjort en ny lista på Spotify offline (eller, håller på att göra offline) så snart har jag tre underbara listor på mobilen. 

Det är sportlov! Hahaha! Imorgon ska familjen MYSA och kolla på Melodifestivalen. Mamma har nämnt det. Och jag har bestämt det säger vi. Men det har jag. 

Hur som helst sitter jag i sängen och bloggar här. 

Vi kollade på spåret och åt tacos så pusslade jag nästan hela mitt 300-bitarspussel med prinsessor. 

Det ligger och väntar på mig till imorgon. 

Imorgon på dagen ska jag nog slappa, kanske plugga lite. Vi ska ha prov snart.... Bläh. 


/Kram bsnort. 

PS: Vet ni att det är 272 dagar, 1 timme, 144 minuter och 50 sekunder kvar till Breaking Dawn part 2 släpps? (26 sekunder var det för en stund sedan. )

Av Bsnort - 17 februari 2012 07:45

Vi lyssnar på Eminem och Rihanna, pappa, syrran och jag. 

Mamma är på jobb just nu. 

I eftermiddag hämtar vi J och på söndag blir det idrottsmässan. 

På måndag extra körövning för musikalen och så N och J på torsdag, mormor och morfar resten av helgen.

Full rulle på sportlovet, alltså. Men på lördag ska fmailjen+J bara mysa till Melodifestivalen.


Har börjat läsa Jag saknar dig, jag saknar dig! Av Peter Pohl och Kinna Gieth. 

Så himla bra bok. Läs den!  Ska se filmen också, har inte gjort det. 

Snart ska vi till bussen, ovh jag ska kolla min hotmail. 

Fick ett så fint bokmärke av mamma igår också, tack finaste mammis!

På baksidan står det typ, Breaking Dawn part 1.

FILM

BOK



Hinner inte hotmail, strunt samma.
Skriver mer senare.


/Kram bsnort

   



Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards