bsnort

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Hi, hello, how are you??

Av Bsnort - 27 juni 2011 12:35

Hallå läsare!!


Har städat, donat & fixat lite på mitt rum. 

Och ätit pannkakor. 

Nu ska jag kolla lite på "Tzatsiki-Morsan Och Polisen." Sedan ska jag fixa lite till på mitt rum. 


Vad har ni gjort idag?? Jag har gjort det som står ovan!!

Jaja. Ska försöka ändra lite i mitt rum. 

Typ. Feng Shui. 

Plocka undan lite, ta bort gamla grejor jag inte använder....

Vädra och fixa lite. Då blir det så skönt och fräscht efteråt. 


Lite bilder jag snokat upp på "Glitter Graphics". Gillar verkligen sidan!!

Gå in på Google, sedan skriver ni: glitter graphics i sökrutan. 

Sedan tar ni första adressen som kommer upp.

OBS: Om man ska spara en bild måste man skrolla ner lite och klicka på: Donwald Image och sedan spara bild eller kopiera. Om ni klickar på KOPIERA eller SPARA BILD direkt så funkar det inte. 

( För att känna igen Donwald Image så är det smart, för det är en liten dator med tangetbord bredvid. ) 

 Stackars pingvin!! Vad har han gjort för ont?? det ser ut att vara photoshop, men ändå, den är rolig!!

 Jag tycker bilden är söt!! 

   Som ni vet så älskar jag Twilight!! så här är en blandning av bokframsidorna och när Edward räddar Bella, en trailer ur filmen!!

Ha en fin dag, skrivs!!

/ MVH bsnort.

 Twilight        

 
 
kurd

kurd

28 juni 2011 05:10

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se

Bsnort

28 juni 2011 18:53

Visst!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards