bsnort

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Bsnort - 6 juni 2011 08:50

Hej läsare!!


Igår kollade jag lite på "I Taket Lyser Stjärnorna." 

Den är jättesorglig, men faktiskt bra. 

Jennas mamma säger ju samma sak som jag skrev i rubriken. 

Det är en snygg rad, tycekr jag. 


Har precis ätit och kom på att det är Nationaldagen i dag. 

Länge leve.... Vad är det nu man firar?? Kungen eller Svergie?? 

Hur som helst, vad ska ni göra i dag??


Spänn fast er, / eller, det där var bara en fras det är ju inte tokspännande/ här kommer: Kristalldrömmen Del 9. 


Varför gjorde Jenny något sådant?? Silja tyckte hon hört fniss i bakrunden. Var det Charlotte?? Eller ännu värre- Ewa. 

Det var ju faktiskt lite underligt att Ewa valt att bli kompis med henne igen, sådär helt tvärt. Var det verkligen bara för att hon ville åt Larry?? 

Silja loggade in på MSN.

Sillen<3- Hjälp mig, Larry. Snälla ring mig. 

Hon tvekade en stund innan hon klickade på "ENTER" och skickade. 

Silja slängde sig på sängen och kastade ansiktet i sin nalle- Björne. 

Då blippade det till på datorn. 

Jenneacool- F´låt skämtet, blev du rädd?? Ewa har nice fest ikväll, killarna skulle fixa öl. Börjar klockan åtta, FF. Kom!! Klä på dig snyggt. 

Silja förlät Jenny omedelbart. Det var ju hennes polare. 

Sillen<3-  OK.

Silja tar på sig en topp och jeans. 

Vad kunde hända utom att hon blev lite full??

Hon la ner tandkräm att gnida på tänderna för säkerhets skull. 

FESTEN

Ewa bodde i en lyxvilla och precis som Jenny lovat körde föräldrarna iväg. 

Siljas egna föräldrar hade sagt att hon måste vara hemma senast fyra på morgonen. Bra. Hon gick in. 

- Tja, Sia!! Kom igen. Charlotte drog med henne in. 

- Du, Sia. Satsa på Jack Fluteley ikväll. Han tycker du är snygg. Viskar hon. 

Och mycket riktigt, Jack kom fram. 

- Tjena!! Ska vi dansa. 

Silja kastade en diskret, livrädd blick på Ewa. Hon nickade glatt. 

De dansar några tryckare, sedan viskar Jack: "Du är söt, Sia, vet du det??" 

Silja ler inombords. Men så vänder hon sig om och ser Ewa. Ewa är inte ensam. Bredvid henne står....Larry!! 

Hon rusar fram. 

- Hej Ewa. Hej Larry. 

Då ser hon att Larry ser besvärad ut. Det är Ewa som är överlycklig. 

Silja drar Larry med sig ut på dansgolvet. 

- Din kompis är knäpp. Väser han i hennes öra. 

- Jag vet. Förlåt.

- Okej. Men vi ska gå på balen va?? Säger han. 

Hon nickar. 

- Du, Silja?? Du är riktigt söt. 


Ja. Det var det för den här gången. 

Ha det bra, vi hörs!!

/ MVH bsnort. 



Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards