bsnort

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Bsnort - 1 juni 2011 07:02

Alla läsare!!


Fast så särskild god morgon man kanske inte ska kalla det. 

Vi ska ha fotbollsturnining. De som inte spelar fotboll, vandrar. 

VANDRAR!! Superkul. 

OK, det blir väl okej. 


Kristalldrömmen Del 5. 

Det var superkul på cafeét med Larry, tills Ewa kommer förbi. 

Hon har sitt hov med sig och ler inställsamt mot Larry och Silja. 

- Hej, vem är du?? Jag är Ewa, Siljas bästis. Vissa som träffar Silja först och sedan mig brukar förstå om de valt fel, om man säger så. 

Att hon bara kunde!! 

Hon tittade oroligt på Larry, skulle han också förstå att han valt fel??

- Jag föredrar Silja mycket bra framför dig, tack. 

Sa Larry trött och viftar med fötterna. 

Silja ler stort och blänger på Ewa. 

Hennes hov gapar. 

- Du.... Skulle du vilja gå ut någon kväll?? Sa Larry nervöst. 

- Det är en bal på skolan på lördag!! Sa Silja glatt. 

- Jag hämtar dig klockan sju på.... 

- Gata 66. Sa Silja. 


Vad tycker ni?? 

Ha det riktigt bra och ses!!

/ MVH bsnort. 


Av Bsnort - 1 juni 2011 07:02

Alla läsare!!


Fast så särskild god morgon man kanske inte ska kalla det. 

Vi ska ha fotbollsturnining. De som inte spelar fotboll, vandrar. 

VANDRAR!! Superkul. 

OK, det blir väl okej. 


Kristalldrömmen Del 5. 

Det var superkul på cafeét med Larry, tills Ewa kommer förbi. 

Hon har sitt hov med sig och ler inställsamt mot Larry och Silja. 

- Hej, vem är du?? Jag är Ewa, Siljas bästis. Vissa som träffar Silja först och sedan mig brukar förstå om de valt fel, om man säger så. 

Att hon bara kunde!! 

Hon tittade oroligt på Larry, skulle han också förstå att han valt fel??

- Jag föredrar Silja mycket bra framför dig, tack. 

Sa Larry trött och viftar med fötterna. 

Silja ler stort och blänger på Ewa. 

Hennes hov gapar. 

- Du.... Skulle du vilja gå ut någon kväll?? Sa Larry nervöst. 

- Det är en bal på skolan på lördag!! Sa Silja glatt. 

- Jag hämtar dig klockan sju på.... 

- Gata 66. Sa Silja. 


Vad tycker ni?? 

Ha det riktigt bra och ses!!

/ MVH bsnort. 


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards