bsnort

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Bsnort - 18 mars 2012 20:55

Här kommer en bildbomb med färgglada bilder från Google. 

Tänk, att när man är riktigt ledsen, kolla på dem här så känner ni er kanske lite bättre!

                   

Vad tycker ni? 

Pusspåer

/Bsnort

Av Bsnort - 18 mars 2012 20:45

Jag har fixat och tagit bort en lista på Spotify och gör och ogör dem offline. 

Imorgon får jag kanske tillbaks mitt prov, och jag vill verkligen inte ha det för jag vet några frågor jag har fel på. 

Najs, eller inte?

Imorgon är det kör också så jag ska packa väskan sedan. 

Kollar på Glee nu också! Ska kolla om alla avsnitt. 

Är jag ett freak? Kanske. 

Imorgon ska jag hämta böcker till syrran också för hon är sjuk. 

JAG VILL INTE BLI SMITTAD OCH SOVA I TRE TIMMAR SOM HON GJORDE IDAG!

Läskigt. 

Ha det bra!


/ Bsnort

Av Bsnort - 18 mars 2012 18:54

Hej på er!


Idag har jag nog slappat mest men jag har jobbat i typ två timmar med självbiografin och sedan visade syrran mig en jätterolig hemsida där man kan göra så ett kort blir på en tegelvägg, gatumålad på en WANTED-affisch från Trassel eller i The Daily Prophet när Harry Potter sitter och läser den.

Jag gjorde några men sedan funkade det inte, aja, hoppas det börjar funka om ett tag. 

Har ont i huvudet men har tagit två Pandoil varje dag i några dagar så ska dra ner lite på tabletterna säger pappa. 

Ska nog kolla på film och äta sedan, nu ska jag pröva ifall hemsidan funkar en gång till, sedan ska jag lyssna på ljudbok en stund och vila huvudet. 

Skola imorgon  och mamma kommer hem. 


Pusspåer!

/Bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards