bsnort

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Bsnort - 17 mars 2012 15:38

Hej på er!


Idag har jag varit ute och gått med hunden med syrran, matat kaninerna, kollat på film, ätit mackor och läst tidningar och skrivit på min berättelse, läst bloggar, lyssnat på ljudbok och lyssnat på musik. 

Sedan, i mina tidningshållare hittade jag fem stycken berättelser jag skrev när jag var lite yngre. Jag har börjat skriva om dem till en enda lång berättelse. 


Vet ni var jag har tänkt på? 

När det ringer på telefonen och det är okänt nummer/man inte har kontaktbild på personen så är det alltid en kille på bild. 

Eller, det kan ju vara en tjej med kort hår, men det ser ju ut som en kille, inte sant? 

Det kanske inte är så intressant, men jag har tänkt på det. Varför är det så? Varför? Kan man inte köra lite random så att det är en kille (eller jaja någon med kort hår) och någon med långt hår? Kanske inte så mycket att lägga tid på men jag som är lite petig när jag vill blir lite irriterad. 


Här kommer lyrics och video med "Don´t Stop Believing" från Glee!


All: Da, da, da, da... (Repeated until end of the song)

Finn: Just a small town girl, livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere
Rachel: Just a city boy, born and raised in South Detroit
He took the midnight train goin' anywhere

Finn: A singer in a smoky room
Rachel: A smell of wine and cheap perfume
Both: For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on

Strangers waiting, up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people, living just to find emotion
Hiding, somewhere in the night

Rachel: Workin' hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Both: Payin' anything to roll the dice
Just one more time
Rachel: Some will win, some will lose
Both: Some are born to sing the blues
And oh, the movie never ends
It goes on and on and on and on

Strangers waiting, up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people, livin' just to find emotion
Hiding, somewhere in the night

All: Don't stop believin'
Hold on to that feelin'
Streetlight people

Don't stop believin'
Hold on to that feelin'
Streetlight people

Don't stop!


Här kommer den i ett medley i första Gleesäsongen, den är sist, men den är bra den med: 


Jag ska skriva av den texten den är så bra!


Idag ska jag kanske duscha och så också. 


Kram

/bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards