bsnort

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Bsnort - 11 mars 2012 18:10

Hej! 


Idag har jag varit hos farmor och farfar och så har jag jobbat med självbiografin jag berättade att jag skulle skriva för några veckor sedan. 

Jag behöver hjälp. Vad ska den heta? Vad tycker ni att den ska heta?

Skriv ett förslag för hjärnan är verkligen tom på förslag!


Sedan badade jag och tappade handduken i badkaret (jag kan tala om att blöta handdukar faktiskt är tyngre än man kan

tro) och så nu sitter jag i köket och lyssnar på Molly Sandén. 

Sedan ska jag äta kvällsmat tror jag. 


En supergullig bild på Molly som jag hittade på nätet. 




Puss

/Bsnort


Av Bsnort - 11 mars 2012 08:29

Melodifestivalen är avgjord. 

Molly Sandén kom typ femma. 

SKIT! SKIT! SKIT! SKIT! 

Detta inlägg, innehåller inga snälla omskrivningar. 

Här kommer vad jag tycker. 

Förlåt, men jag tycker verkligen inte att Loreen skulle vinna! Hon var väl rätt okej, men nej. Nej. Nej. Nej. 

Glöm det. 

Jag tyckte Ulrik Munther skulle vunnit av dem som var tre i topp i slutet, men Molly skulle förstås vunnit allt.

Hon var bäst. Enligt min åsikt. 


Aja. Jag har sett Jag Saknar Dig. 

SÅ himla sorglig, men SÅ himla bra. 


Idag ska vi kanske till farmor och farfar och sedan så ska jag kanske bara ta det lugnt så jag blir frisk.

Puss påer! 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards