bsnort

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Bsnort - 16 mars 2012 18:26

Idag har jag haft lite data-filmdag kan man säga. 

Jag kollade på "En Andra Chans" med mamma och syrran på morgonen, sedan bäddade jag sängen och hjälpte mamma lite, sedan kollade jag på Glee, sedan bloggade jag och YouTube. Efter det åt jag lunch med pappa och syrran och läste Kalle Anka. 

Sedan lagade syrran chokladmuffins och lakrtisflagor och jag serverade mig dem framför Eva&Adam säsong 1 och skrev berättelser. Sedan gick jag och min syster ut med hunden och nu kollar jag på Glee igen. 

Kanske inte årets intressantaste dag men strunt samma. 


Ha det bra!

/bsnort

Av Bsnort - 16 mars 2012 14:14

Skojsigt, skojsigt. 


Hittade en bakom film+trailer till Isdraken. Roligt!

Jag skulle faktiskt vilja bli barnskådespelare, det verkar jobbigt, men kul när man ser hur det ser ut lite för skådespelarna. 

Kolla på den, den är rolig!


Isiga kramar 

/bsnort

Av Bsnort - 16 mars 2012 13:53

Det går inte superbra för mig idag med tekniska grejer, vet ni. 

För det första så krånglade Spotify så nu installeras det fast jag har det redan så jag hoppas att mina listor inte försvinner. 

Och så upptäckte jag att man bara kan ha ett visst antal låtar offline på sin mobil så nu har jag tagit bort några låtar för att ha en från soundtracket till Glee så håll tummarna för att det funkar nu. 


På tal om Glee så har jag sett färdigt alla 22 avsnitt. 

Ni kanske tycker jag är larvig nu, men ibland tror jag att man inte blir riktigt samma av att läsa en bok eller se en film. 

Man kanske ser något på ett annat sätt, jag vet inte. 

Hursom helst lyssnar jag på musik på Youtube  och kollar på musikvideor. 

Mamma är och jobbar men pappa och syrran är hemma. 


Snart ska jag äta mat sedan ska jag nog läsa lite eller så ska jag fortsätta med självbiografin. 

Namnförslag tack!



Kram 

/ Bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards