bsnort

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Hallå där, käka blåbär!! ( Dag 6, 7&8, sista dagen för detta projekt!! )

Av Bsnort - 29 juli 2011 08:56

Hejsan läsare!!


DAG 6. 

Jag har nästan alltid med mig en väska, och har massor av dem. 

Jag väljer efter humör och hur mycket jag ska ha med mig. 

I min väska finns alltid dagbok, pennor, böcker, astmaspray,mobil och lite andra grejer som jag pront känner att jag alltid måste ha till hands. 

Och så har jag ju förstås andra saker, men det beror ju på vart jag ska. 

DAG 7. 

Jag tycker det är rätt OK i skolan. Det går bra i dem flesta ämnen och jag har lagom kompisar. 

Vad mer kan jag säga?? ( Hm, skriva menar jag. ) 

Det är rätt OK. 

DAG 8.

När jag har tråkigt, brukar jag gå in på datorn, läsa, städa eller sätta igång med något projekt som oftast inte blir färdigt. 

Ibland sätter jag mig bara och hänger och väntar tills någonting dyker upp. Men jag hatar att ha tråkigt, utom när jag bara vill ta det lugnt. 


Ja. Det var det. 

Nu var det projektet över. ( Ett projekt som blev klart!! )

Jag har tyckt det var rätt kul, ni kanske har tyckt det varit råtrist. Vad vet jag. 

I förrgår kollade jag på "En Prinssesas Dagbok 2" på youtube. 

Den fanns i tolv parter. 

Det var lite dålig bild, men ändå helt okej. 

Om ni vill se den, men inte har filmen, sök på En prinsessas dagbok 2. 

OBS!! Den är på engelska, så om ni inte kan engelska så är det bäst att någon översätter eller att ni köper filmen. 


Idag ska jag nog kolla på datorn, vara ute, kanske bada, skriva lite på min berättelse och så. 

Vad ska ni ägna denna.... Nej, katt på köksbordet, katt på köksbordet!! 

På mitt köksbord alltså. 


Ska kanske kolla på Svaleskär på SVT Play också. 

Den är bra. 


Ha det bra, skrivs!! 

/ MVH bsnort    

 Twilight   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards