bsnort

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Bsnort - 19 juli 2011 16:36

Hejsan gulliga små läsare!!


Har packat färdigt!!

Jag är så virrig när jag packar ch spirder ut saker i  hela rummet.

Viker en klänning där och vänder mig och gör det, letar efter bikinin, läser ett kapitel i en bok.... Ja. Jag har självklart med mig mina fyra favoritsmycken.

( Kommer bild på dem senare.)


Ha det bra, kramis, skrivs!!

/ MVH bsnort.   

 Twilight    



Av Bsnort - 19 juli 2011 16:36

Hejsan gulliga små läsare!!


Har packat färdigt!!

Jag är så virrig när jag packar ch spirder ut saker i  hela rummet.

Viker en klänning där och vänder mig och gör det, letar efter bikinin, läser ett kapitel i en bok.... Ja. Jag har självklart med mig mina fyra favoritsmycken.

( Kommer bild på dem senare.)


Ha det bra, kramis, skrivs!!

/ MVH bsnort.   

 Twilight    



Av Bsnort - 19 juli 2011 12:12

Hejsan gulliga små läsare!!


Jag är så glad!!

Det är bara så bra!!

Imorgon sa vi på semester så jag måste packa klart idag. 


DAG 2. 

Mina föräldrar är bara bäst. 

H och M är trygga och snälla. 

I love them!! 


Storasyrran och jag sitter och lyssnar på musik, ( Ulrik Munther) för tillfället. 

Vi kör varandra dubbel två. 

Först kör hon två låtar, sedan jag två låtar. 

Vi lagar lunch.  Nu lyssnar vi på Robert Pattinson!! Han är bra. 


Ja, så snart sa jag packa. 


Men jag är så glad för en annan grej!!

Syrran har gjort ett så fint halsband till mig!!!! 

Det är en målad kapsyl med lite rött glitter och i mitten så är det en bild på Edward och Bella ur "Twilight". Alltså, jag ska spara den i hela mitt liv!! 

Jag älskar det!!!! 

Tack så hemskt mycket syrran!! 

Tack, tack. 

Det är snart klart, hon ska bara sätta fast kedjan. 


Nu ska jag bara rocka på innan jag skriver igen!! ( Pink nu. )


Ha det bra, kramis!!

/ MVH bsnort   

 Twilight    

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards