bsnort

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Bsnort - 7 juli 2011 09:37

Detta blir ett inlägg med mycket bilder och text.

Nåja, lite om gårdagen. 

Vi hittade massa smultron och när vi åkte hem i bilem flög en fjäril genom fönstret och satte sig på mitt huvud och satt där superlänge. 



     

Smarties.                 Sakura.              Twilight.

               Alltså. Tänk om sådant där läppstift fanns!! 

Bilden bredvid sparade jag för att jag gillade hennes klänning. Jag vill ha den röda hjärtringen också!! Bilden bredvid den hittade jag för superlänge sedan och jag skrattar fortfarande åt den. 

Det är en snygg bild på fjärilen även om det är photoshop. 

Ängeln är fin och jag har alltid velat åka skateboard!!!!

 Jag gillar Amy Diamond. 

 Och jag vill ladda upp den igen!! Så bra är den!!   

Ja.  Det här måste jag göra om. 

Ha det bra, skrivs!!¨

/ MVH bsnort. 

 Twilight   

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards