bsnort

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Bsnort - 23 juli 2011 12:53

Hej läsare!!


I´am BACK. 


DAG 3. 

Min favoritårstid var förut alltid mitt i sommaren, men sedan jag blev allergisk är det nog mer sensommaren. 

Ja, sensommaren är min favoritårtstid. Man kan bada, det är lagom med sol och det regnar ibland. Perfekt. 


Idag ska jag berätta lite om vad jag tycker om.

Jag varnar er, långt inlägg på väg!! 

Favorittidningar. 

     Kalle Anka, alla vet väl vem han är?? 

Han är så rolig. Mina favoritfigurer är Knattarna, Kajsa och Joakim Von Anka. 

Shojo Stars är en mangatidning jag tycker jättemycket om. Jag älskar alla serier, ( W Juliet, Vampier Night, Skip Beat och Gauken alice. ) Jag gillar inte Fruits Basket, jag förstår inte riktigt det fina i den.  

Mina favoritfigurer i W Juliet är Ito och Makoto, ( dem på bilden, Ito är tjejen med brunt hår och Makoto är tjejen med ljust hår, fast han är kille egentligen.)

I Vampire Night är mina favoritfigurer Zero, rektor Kuroso och Yuki. 

I Skip Beat gillar jag Monkan, Kyoko, Ren, Maria, och Rori. 

I Gauken alice är favoriterna för mig Luca, Mikan, och Lucas kanin. 

Jag älskar KP den är jättebra. Många intressanta saker och jag fullständigt älskar serien Bleckmossen och serien Katten Nils som är med varje gång. 

I Bleckmossen gillar jag Siri, Emil, Håkan och Ivans katt bäst. Och i Katten Nils gillar jag helt enkelt Nils och Stina. 

Favoritfilmer. 

   Ja. Det här är som ni ser "En Prinssesas Dagbok". Favoriterna där är Mia, Micheal, Joseph och Mias mamma.

Nummer två är "Livet Enligt Rosa" . ( Favvosarna är Rosa, Ville, Pamela och Blenda.Glömde bilden på Rosa, den kommer snart.) Och som tredje film har jag "Alice i Underlandet". Nya versionen. Favoriterna är Hattmakaren, Alice,  Bajard och Absolem. Och, nummer fyra är, som ni nog gissat.... "TWILIGHT"!! Min absoluta favorit, och favoritkaraktärerna och skådespelarna är Bella, Edward, Jacob och Alice.   

  Och så, Australia. Mina favoriter är Nulla och Mrs Boss. 

Favoritmanga. 

 Gauken alice, favoriter står ovan. Tokyo Mew Mew, favoriter Retasu, Ryo och Ichigo.Skip Beat, favoriter ovan. Vampire Night, favoriter ovan.      Dramacon, favoriter Matt och Christe.


         W Juliet, favoriter ovan.

Favoriartister/band och favoritlåtar.

   Janel Parrish med sin låt Rainy Day.   Green Day med Bovulard Of Broken Dreams.   Kelly Clarkson med Breakaway. 

Avril Lavigne med When Your Gone. 

   Braking Free i High 

School Musical.

 

Halleluja från Shrek, och vem det nu var som skrev den.  


   

Queen med Love Of My Life

 

Och så Robert Pattinson med Let Me Sign. Jag älskar den låten. Och han är så bra!! SÅ BRA!!!! 

FavoritTVprogram. 

Jag har fyra favoritTVprogram. Let´s Dance, Idol, Eva & Adam, och jag vet, läsare, jag är så pinsam, Kalle Ankas Jul. 

     

Favoritböcker.

       Alla "Systrar i Jeans"-böckerna. 

"Harry potter Och De Vises Sten". Den. 

"En Prinssesas Dagbok" också. 

  Och så såklart alla "TWILIGHT"-böckerna. 

Det var allt för den här gången. Puh. 


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort.   

 Twilight    

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards