bsnort

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Hejsan!!

Av Bsnort - 31 maj 2011 15:06

Hej läsare!!


Vad tycker ni om den nya lay-outen på bloggen??

Jag gillar den. ( Elller, klart jag gör det, jag gjorde den ju!! )

Är hos F&F och har precis varit i skolan.

13 och ½ dag till sommarlovet.

Jag räknar noga. Noga.


Äntligen sommar!!

Hoppas man kan bada igen. 

Hoppas!! Det skulle vara 26-27 grader, men jag tror det växlade mellan 28-29 vid lunchdags. Seriöst.

Skit också, nu började de blåsa!! Sluta med det, omedel bums!!


EXEMPEL PÅ GODA DOFTER:

Päron, apelsin och äpple.

Socker och apelsin.

Apelsin.

Mynta.


Kristalldrömmen Del 3.( Som troligen blir en berättelse och inte en novell. )

- Så hon sa att det var pinsamt och vara med dig för att du höll på med astrologi??

Sa killen som visar sig heta Larry.

Silja och an sitter fortfarande på cafeét och drack läsk. Klockan var fem.

- Jag håller också på med astrologi. Sluta vara med trista typer. Mitt råd. Säger Larry glatt och flinar.

Sedan tittar han på klockan och säger: - Skit också. Skulle hämta lillebrorsan kvart över. Ditt mobilnummer.

De byter nummer.

- Vi ses!!

- Ja. Tack för att du lyssnade!!

HEMMA

Silja har inte ägnat Ewa en tanke sedan hon träffat Larry. Hon ligger på sängen, lyssnar på romanstiska ballader och skriver dagbok. Men ödet vill inte låta henne vara ifred. Mobilen ringer.

- Hej, det är jag, Ewa!! Förlåt för tidigare, jag bara, asså....

- Om du har något på hjärtat, ut med det!! Jag är lite upptagen.

Silja njuter av att säga det. Utom Ewa har hon ingen annan, men Ewa har drösar av vänner vart hon vänder sig. Hennes kalender är fullbokad. Nu är det skönt att få slänga tillbaka med samma mynt.

- Du, upptagen?? Av vad?? Att hjälpa mammsingen handla?? Eller studera stjärnorna i en löjlig kikare??

- Käften, Ew. Fräser Silja.

Larry tänker hon hålla för sig själv.

- F´låt då!! Här vill man vara vänlig och be om ursäkt och....

- Både du och jag vet att det är för att du vill att jag ska med på balen.

- Nej!! Ge dig, nu Silja.

- Jag ska gå!! Men inte ed dig och John, utan med en annan kille. Hej då!!


Ha det bra, vi ses!!

/ MVH bsnort.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards