bsnort

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Bsnort - 8 maj 2011 19:32

Hej och godkväll alla läsare!!   


Snart går solen ner, så letade reda på en bild på internet för typ, bästa effekt.

   Hehe. Jaja. 

 Nu ska jag snart äta lite, göra lite skolmojs och skriva färdigt inlägget. 

Jag har ju ändrat presentationbilden till Hattmakaren så tänkte ändra bakrunden också. Och försöka hinna med att sätta upp bokhyllan.

Solen strålar fortfarande. 


Ett minus med sommaren är alla insekter och sådant. 

Fy, vad mycket flugor det kommer. Bläh!!

Nu ska jag väl göra det jag behöver så jag hinner med. 

Vi ses!!

/ MVH bsnort.     

Av Bsnort - 8 maj 2011 12:17

Hej alla läsare!!     


Wow!! Gud vad solen skiner.  Man kan bli lycklig för mindre.         


Jag ska sätta upp min bokhylla & göra lite annat smått idag. 

Det är söndag, så dags det mesta blir nog att fixa skolgrejor. 

Hittillis har jag läst, slappat m.m. 

Ska fika nu. 

Vi ses!!

/ MVH bsnort.     

















Av Bsnort - 8 maj 2011 08:12

Hej alla läsare!!   


M&M på besök, / Inte godiset, men det fattar ni nog./

Jag är hungrig och törstig.

Snart frukost.

Bröd, grönsaker, dricka m.m


Konserten igår blev lyckad och det var skitkul!! 

Riktigt najs. 

Ha det riktigt bra, vi ses!!

/ MVH bsnort.     


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards