bsnort

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Bsnort - 29 juli 2012 20:52

       


They are so cute!!!

Av Bsnort - 29 juli 2012 20:45

Glömde berätta att Greyson Chance finns på Spotify!! Sök på hans namn. 


Av Bsnort - 29 juli 2012 20:28

Hej på er!



 

Rubriken berättar att jag tänker börja med något nytt!  

Varje vecka (kan bli någon miss då och då) kommer jag lägga upp en video med en Youtuber eller en Youtube-video som jag tycker är bra. Det kan vara någon som är väldigt känd eller någon som inte är jättekänd. 

Den här veckan blir det Greyson Chance 

Hans pappa lade upp Lady Gagas Paparazzi när Greyson sjöng den på en skolshow. Sedan fick han spela in den i studio. 

Jag gillar verkligen covern, den är väldigt annorlunda mot Lady Gagas version och jag tycker personligen den är bättre. 



Det här är när han sjugner "Paparazzi" (13 år) och när han sjunger "Empire State Of Mind" (13-14 år). Nu är han femton år. :) 

Jag tycker han är väldigt bra, Vad tycker ni? 




Bye

/Bsnort




Av Bsnort - 29 juli 2012 09:14

Hej allihopa!


Inatt åskade det jättemycket så jag och syrran sov nere i vardagsrummet i sofforna. Eller, inte sofforna egentligen, min syrra Miss L (smartass.bloggplatsen.se) sov på golvet med hunden. 

Annars så har jag inte gjort så mycket denna dag så det blir ett kort inlägg men thats life. 

Senare kommer darling F och KOLLA PÅ HENNES YOUTUBE-KANAL!! DET FINNS EN VIDEO OCH IDAG KOMMER DET TROLIGEN UPP TVÅ TILL SÅ TITTA FÖR F-A-N (SORRY OM JAG SVÄR) FÖR HON ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!!!!!!!!!!!!!!!


FIDELI WALL!!

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards