bsnort

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Bsnort - 24 juli 2012 17:22

Hej! 


Idag har man nästan blåst bort om man gått ut. När jag faktiskt gick ut för att mata min kanin så skällde hunden som FAN på en kille och hans mamma ur min syrras klass. Dem blängde. Jag blängde tillbaks. HA!

Så jag har kollat på film, mest slappat och sedan skämdes jag över mig själv och började dammsuga och städa och lite sådant. Men  nu tog jag en paus. Sedan ska jag städa skrivbordet. Det kanske låter enkelt för er, men för mig är det ett äventyr utan dess like. Man hittar mycket saker på mitt skrivbord. 

Det kommer bli inlägg under sommaren, men inte så långa eftersom det inte händer så asmycket man kan skriva upp på lugna dagar. Men jag hoppas ni gillar mig ändå. ;) I höst blir det lite mer grejer eftersom man kan skälla på dumma lärare och skratta åt kompisars skämt. Men det kan jag i sommar också. Me and my darlings F, A,J and M ska se på LOL nästa vecka. Längtar!! 

Men det är JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄTTESKÖNT att ha sommarlov. 


/BSNORT  

LOVE YOU GUYS! 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards