bsnort

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Bsnort - 28 juli 2012 19:31

Hej! Nu tänkte jag lägga upp två bilder jag gjorde nyss på FunnyWow. 



Den första är på Molly Sandén. 

 



Den andra är på min finafina närmaste vän F!

              




Bilden på Molly är hämtad från blogg.veckorevyn.com/mollysanden/

Den på Fidde är från fiddealskareric.bloggplatsen.se

Besök bloggarna!! 


/Kram Bsnort






Av Bsnort - 28 juli 2012 08:46

Hej Bloggen!

Jag har funderat på en sak. Mobbning. Varför mobbar mobbare folk? Hur kan man tycka om att göra någon annan illa. Alla kanske inte tar åt er, säger kanske ni. Men jag tror det. Även om vissa är bta på att dölja det, tror jag faktiskt att alla tar åt sig. Vem kan skaka av sig när man varje dag får höra att man är värdelös eller dålig eller dylikt? Jag skulle kanske inte börja gråta öppet men jG skulle ta åt mig om jag blev mobbad. Jag skulle ta åt mig. Vissa kanske inte ser mobbande som ett jätteproblem mdn det ÄR ett jätteproblem. Se Älska Mig så får ni se vad mobbning kan göra me en.
Fortsätt kämpa! Ni äger!!

/Bsnort

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards