bsnort

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Julias Camp

Av Bsnort - 5 april 2012 12:09

Hej!


Sitter i köket och ska snart plocka ur diskmaskinen. Våren är tillbaka! Så jag ska bädda, kolla lite på film och sedan ska jag nog ut och läsa! 


Hursomhelst, en snabb uppdatering frpn måndag, tisdag och onsdag. 

På förmiddagen hade jag och mamma hur mysigt som helst och låg i hennes och pappas säng och kollade på Glee och åt frukost. Sedan hämtade vi F och J och syrran, hon hade sovit hos en kompis. 

F och jag hade roligt och vi kollade på 30´ I Februari. (Det fick bli en aksang, jag hittade inte grejen för grader på tangentbordet.) Tills klockan tolv typ.

På tisdagen åkte jag, mamma, F och syrran till stan och jag handlade en mapp och en pennvässare och ett Iphone-sudd. 

Mamma köpte tre par nya gympadojor till mig och varsin klänning till mig och F. 

På kvällen kollade jag och F på Eva och Adam och åt ostbågar. 

Sedan på onsdagen pratade vi mest och lyssnade på musik, kollade på Camp Rock 1 och gjorde fanbook till Molly Sandén. Hon och J åkte hem sedan. (På tal om det, vet ni att på Final Jam har Joe Jonas/Shane Gray läppglans? Jag och F kom på att hans svenska röst var av Eric Saade.)


Mamma ska på helgjobb hela helgen imorgon, och på tisdag börjar skolan igen. Idag är det skärtorsdag förresten. Snart påsk. Godis. 


Nåja, över till grejen som rubriken handlade om. Ni vet Camp Rock-filmerna? Då kanske ni vet vad Julias Camp är? 

Julias Camp! För dig som vill bli artist! 

Det vill jag visserligen, men jag sökte inte. Men det gjorde F. Och hon kom med! Hon är typ jordens gladaste person, och jag är så glad för hennes skull. 

Hon sms-ade mig igår kväll typ 22.22 och bara "JAG KOM MED PÅ JULIAS CAMP!" Hon är så glad, så. 

I år kommer Youngblood dit. Hon är så lycklig. Nejm lycklig är en underdrift, hon är euforisk! Hon är så värd det! Hon ville verkligen komma med och hon har en underbar röst!

Ursäkta om jag är lite skrytig här, men om ni hörde henne sjunga skulle ni fatta. 

   


Kram!

/ En pollenallergisk Bsnort

 
 
Ingen bild

En jätte glad tjej! Vid namnet Fideli

5 april 2012 21:08

Hihi Tackar vad snäll du är!!!
Åh du är bara såå snäll!!!
Du ska veta en sak Klara:
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!!!:-{)
TACK FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR!!!
PUSSPÅRE!

Bsnort

6 april 2012 09:59

Du är också världsbäst!
GLAD PÅSK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards