bsnort

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Bsnort - 9 april 2012 17:28

Detta blir ett inlägg med bilder och text, och en och annan video om det funkar som jag vill.

Vilka är era favoritmusikaler?  Jag tycker jättemycket om massor av olika filmer men jag har några absoluta favvomusikaler också!


Här kommer dem!

* Glee

* Hairspray

* Grease

* High School Musical

 Vad tycker ni om dem här musikalerna? Någon av dem som är era favoriter?

     

Av High School Musical såg jag tvåan när jag inte hann läsa undertexter så jag fattade nada, men jag gillar ettan och har inte sett trean. Av Grease tycker jag nog att ettan är bäst, Hairspray finns det ingen tvåa vad jag vet och i Glee har jag inte sett halva säsong två och hela ettan och båda är lika bra!


 


Dem här musikalerna gillar jag i alla fall! 

Övrig fakta om vad jag har gjort idag var och öva lite pilbåge med syrran, kollade på Pelle Svanslös I Amerikatt och Hairspray med henne och så åt glass och var lite med mamma för hon är hemma. Jag vet. Pelle Svanslös. Kalla oss barnsliga men den är ju skitrolig. Syrran säger att det är som American Pie för barn. 

Sedan bytte jag till mig en liten Barbapapa från henne för två godisar jag inte gillade. Barbapapa är söta, faktiskt! 

Nu ska jag packa väskan imorgon till skolan. (  ) Inte för att jag inte vill bo i Svergie, men kan inte skolorna vara lite mer som High School ibland? Som att det är okej att dansa på bussen eller ställa sig på ett bord och sjunga i matsalen? Okej, det kanske inte är tillåtet men att någon ens kommer på tanken att göra det. 

Senare kanske vi skulle kolla på Guldkompassen hela familjen!


Kram!

/bsnort



Av Bsnort - 9 april 2012 10:17

Hej!


Måndag, imorgon är det skola. 

Frukosten tillbringade jag i köket och gjorde Mollycollage på pizap och Picasa. Jag lyssnar på Glee på Spotify. Just nu Telephone. 

 

Vilken tycker ni är snyggast? Om ni tycker dem är snygga alltså, ni kanske tycker dem är skitfula.

Sättet jag gör dem på är kanske 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards