bsnort

Alla inlägg under september 2011

Av Bsnort - 23 september 2011 15:26

Hej läsare!!


Syrran får besök snart och.... Jag ska bara slappa. 

Göra några läxor, lyssna på musik, blogga, och vara på mitt rum. 

Ah. Och lite sådant, kanske åker ut lite. 

     

  Ja. Lite bilder. 

Nu lyssnar på jag musik och ska vara tyst. 


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort    

 Twilight, HSM, m.m 

Av Bsnort - 23 september 2011 07:20

Hej läsare!! 


Kolla min nya design.  

Ny presentation, läs den!! Ny toppbild, ny bakrundsbild, nytt typsnitt, ny bakrundsskrivfärg. 

Ja. I like it så much. 

Kommentera gärna och fråga.

Lyssnar  på Kent här. 

( Trodde ni inte jag gillade dem??)

Sedan blir det mer Kent, och sedan blir det Debussy. 

Jag är jobbig, jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. 


Ha det bra, skrivs!! ( Måste ändra presentationsrutan igen!!) 

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, m.m  

Av Bsnort - 20 september 2011 18:11

Hej läsare!!


Såg nyss traliern till Twilight 4!!

SNACKA SPÄNNANDE!!

Får skynda att se de filmer jag inte sett så jag kan kasta mig över "Breaking Dawn" när den kommer på bio!!!!

 

Okej, take it easy.

Den kommer på bio. 

18 November om jag inte misstar mig.


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, m.m   

  

Av Bsnort - 19 september 2011 16:00

Hej läsare!!


Har babblat lite om några låtar senaste dagarna, så för att passa temat: 

 "Breaking Free" "Introdusing Me"




 "Man In The Mirror"

( R.I.P Micheal Jackson.)

   "Hjärta"

 Han sjöng "Beutifoul  Ones". På den här bilden ser han lite sur ut, men strunt i det. 

Ja. "Wouldn´t Change A Thing".


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort   

Twilight, HSM, m.m     

Av Bsnort - 18 september 2011 21:17

Hej läsare!!


Lite suddigt men strunt i det. 


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort   

 Twilight, HSM, m.m     

Av Bsnort - 18 september 2011 20:50

Hej läsare!!


Har lyssnat på Youtube hela kvällen och kollar på film nu. 

Nya vidios strax. 

Laddat om min lilla Ipod med ny spellista och softar på. 

Tar bara två vidior i varje inlägg annars hackar det. Uppe är det i alla fall "Introdusing Me" från Camp Rock 2 The Final Jam. 

Nick Jonas som spelar Nate skriver låten och sjunger den för Diane när de bråkar. Gulligt. 

"Manboy" långsam version med Eric Saade. 

 ( Fortsättning följer) 

Av Bsnort - 17 september 2011 16:25

Hej läsare!!


Är hemma och bara softar.

Har köpt lite grejer, är nöjd.

Lyssnat lite på två vidior jag lagt upp på bloggen.

Ska lägga upp två till.

                      

Kent-Hjärta-Röd

Så himla bra låt.

  Och en blandad musikvidio med Paramore som gjort lite Twilightmusik och så från filmen.

Lite suddig,men den får duga, det tog ett tag att hitta den ska jag säga!!


Ha det bra, skriv!!

/ MVH bsnort    

 Twilight, HSM, m.m    

Av Bsnort - 17 september 2011 09:40

Hej alla läsare!


Kollade på F:s blogg fiddealskareric.bloggplatsen.se och fick mig en riktig morgonskrattis. Hon är rolig lilla F.

Dricker choklad lagad av mamma. Mums!

Har skitkul med R-familia.

Vi ska till Marieberg idag.

Nu ska jag lägga upp lite bilder.

            Alltså, jag är tjatig om ni kollar på den sista, men jag måste lägga upp den igen!! I love it.


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, m.m.   

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards