bsnort

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Bsnort - 24 september 2011 19:35

Hej läsare!!


Har varit hos F och på LP. 

Har läst och messat. 

Imorgon är det söndag, och då är det ju måndag i övermorgon. 

Har lite att göra, men inte just nu. 
Det blir nog imorgon istället. Hur som helst så ska jag kolla lite på andra bloggar också. 

Ska läsa, kanske kolla film. 

Hur som helst så var jag i ett fint hus idag.  

PAPPA ÄTER SVARTA RUTTNA SKOSULOR!! HJÄLP!!!!

Åh. Det var bara ål. 

Hur som helst så sa jag äta också, och fixa till en skrivbok också, skriva lite dagbok.... 

Hittade lite fina bilder på en hemsida. 


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort.   

 Twilight, HSM, HR, m.m  

   

Av Bsnort - 24 september 2011 19:35

Hej läsare!!


Har varit hos F och på LP. 

Har läst och messat. 

Imorgon är det söndag, och då är det ju måndag i övermorgon. 

Har lite att göra, men inte just nu. 
Det blir nog imorgon istället. Hur som helst så ska jag kolla lite på andra bloggar också. 

Ska läsa, kanske kolla film. 

Hur som helst så var jag i ett fint hus idag.  

PAPPA ÄTER SVARTA RUTTNA SKOSULOR!! HJÄLP!!!!

Åh. Det var bara ål. 

Hur som helst så sa jag äta också, och fixa till en skrivbok också, skriva lite dagbok.... 

Hittade lite fina bilder på en hemsida. 


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort.   

 Twilight, HSM, HR, m.m  

   

Av Bsnort - 24 september 2011 07:57

Hej läsare!!


Eller godmorgon, kanske man kan säga. 

Jag sitter här med datorn och fixar lite grejer som ska fixas. 

Lite marknad idag, snart frukost. 


Har läst ut "Hata Romeo" otroligt bra bok, av den sextonårige Racheal Wing. 

En av mina absoluta favoritböcker.   

Två ord: LÄS DEN!!!!

Alltså, Racheal var sexton när den kom ut, men hon var fjorton när hon skrev den!! Det är helt otroligt. Hon skriver i "du"-form, och det är ovanligt, tror jag. 



Puss&Kram. 

Ha det, bra, skrivs!!

/MVH bsnort.     

 Twilight, HSM, HR, m.m   

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards