bsnort

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Bsnort - 3 september 2011 14:00

Hej läsare!!


Nätet skiter på oss just nu men pappa har någon dongel eller sånt tekniskt mojs i datorn så man kan vara inne på inne på nätet. WOW!!

Ja, har ni saknat mig?? 

Idag var F med familj här. 

F och jag ska rida senare idag med FI. 

Kände bara för och lägga upp lite bilder. 

   Bara skrev något på Googles sökfält och det råkade bli änglar, då hittade jag dessa bilder. 

Och sedan så har jag satt på en liten sjöjungfru på min redan väl mobilsmyckesprydda mobil och då tänkte jag passa temat och lägga upp en bild på sjöjungfrur. Det fanns knappt någon så det blir en på Ariel och hennes systrar.



Och. En bok jag läst.

Wow. Hon har läst en bok. Tänker ni kanske, det gör jag ju ganska ofta. Typ varje dag, men men i present fick jag en bok. En väldigt bra bok. Som jag fullständigt älskar. Jag älskar den lika mycket som Twilight, och om ni har läst bloggen rätt så fattar nu att det betyder en del.      

Hur som helst så heter boken "Det Är Så Logiskt Alla Fattar Utom Du" och är skriven av Lisa Bjärbo. Det är en rätt ny bok. 

Tror den släpptes i juli eller juni och jag tror det är hennes debut. 

 Om ni nu gör som jag säger och läser boken så oroa er inte för att det inte finns någon baksidestext utan bara en killes fejs, kolla på båda insidorna av pärmarna. Längst bak finns Esters lilla baksidestext och längst fram Johans. 



Boken handlar om dunderbästisarna Ester och Johan som är ungefär 16 år tror jag. I fyra år har Johan varit kär i Ester och inte sagt något. Han har hållit käften och spelat intresserad när hon snackat om alla killar hon är kär i. 

Men. Ska han hålla sig?? Hålla tyst hela livet?? 

Efter fyra år så börjar det bli riktigt jobbigt....


I love it. Så läs den. 

Okej?? Tack. 


Var på fest hos F igår och det var jättekul. Jättemånga var där och vi sjöng och dansade och hade jätteroligt. 


Ha det bra, skrivs!! 

/ MVH bsnort     

 Twilight, HSM, m.m   

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards