bsnort

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Bsnort - 9 mars 2011 20:05

Tja alla!!     


Vi repeterade med kören och det var hur fräckt som helst!! 

Stämmor, basröster och mycket mer. 

Taket lyfter!! 


Hos oss smälter snön/is för fulla muggar, hej våren!!

  

Gud, så kul!!!!


Dags för mackor och böcker. 

Mamma pysslar lite, pappa med, storasyrran pladdrar.     

Ha det superb!! 

/ MVH bsnort     



Av Bsnort - 9 mars 2011 16:19

Hej, hallå!!!!     


I skolan målade vi ansikten på bilden. 

Och hade en bra vikarie på slöjden. 


Ett nytt boktips!! 

Fjäderklubben, räven kommer! 

  

Den handlar om tjejerna på framsidan. 

Jag tror att ordningen på namnet på tjejerna är: Wilma längst till vänster, bredvid Frida, bredvid henne Lotte, bredvid Lotte Melanie, och bredvid Melanie Elsa.     


Om ni har sett filmerna    eller böckerna   jag tipsat om, var snäll att kommentera om ni tycker de är bra!!!! 

 

Ha det gött!!

Vi ses!!

/ MVH bsnort     

PS: En bild här!!

Av Bsnort - 9 mars 2011 07:08

Tja läsare!!      


Hej svejs!!   

Idag blir det aktiviteter för fulla muggar. 


Idag ska vi också ha slöjd. 

Ni?? Ha det bra!!
Vi ses!!

/ MVH  bsnort         


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards