bsnort

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Bsnort - 7 mars 2011 16:14

HALLÅ VÄRLDEN!!!!     


         Jag kände för och lägga upp en hjord av bilder. 

Vad tycker ni?? 

Bilden av älvan är fräck om man längtar till sommaren. 

Kan inte snön smälta nu?? 

Please Moder Jord, skona oss!! 



Vad har ni pysslat med?? 

Jag blev klar med min nya låt idag. 



Idag ska jag ge er ett boktips.                                                                           Jag har ju gett filmtips, Arthur och minimojerna  o.s.v Men idag kommer ett boktips, faktiskt.

Jag lånade en bok på bibblan idag som jag läste ut. 

Den heter: Mary-Kate och Ashley Sweet 16 En stor utmaning.   

  

Det är bok 16 i serien, jag har inte läst de andra men jag tror dem är bra. 

För jag tycker bok 16 är bra. 

Ha det riktigt bra, vi ses!! 

/ MVH bsnort.     



Av Bsnort - 7 mars 2011 07:04

Hej läsare.   


Sov kass.   


Jag ska snart till skolan igen. 

Ny vecka. 

Ja, vad ska jag skriva?? Det har inte hänt så mycket sen igår. 

Jo!! Vi jobbar om vikiningar på SO:n.   

Det är kul.   

Ha det gött!! 

Vi ses!!

/ MVH bsnort.     

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards