bsnort

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Bsnort - 11 december 2010 10:32

Tjena, hej alla läsare!!!!  


Jay vann Idol 2010. 

Okej, hans version av Vinnarlåten var okej, men Minnahs var livligare. 


Julkalendern Hotell Gyllene Knorren är bra tycker jag, och rolig. 

Tja, vad ska man tillbringa dagen med idag?? 

Shoppa kanske. Kul ide!! Måla naglarna, fixa till min dagbok. Perfekt!!

Lyssna på bra musik på Youtube. 






Den är vidion från filmen Bratz the movie 

Både filmen och vidioklippet är otroligt bra. Rekommenderas skarpt.   

Vi ses kära läsare. 

/ MVH bsnort.     


Av Bsnort - 11 december 2010 10:32

Tjena, hej alla läsare!!!!  


Jay vann Idol 2010. 

Okej, hans version av Vinnarlåten var okej, men Minnahs var livligare. 


Julkalendern Hotell Gyllene Knorren är bra tycker jag, och rolig. 

Tja, vad ska man tillbringa dagen med idag?? 

Shoppa kanske. Kul ide!! Måla naglarna, fixa till min dagbok. Perfekt!!

Lyssna på bra musik på Youtube. 






Den är vidion från filmen Bratz the movie 

Både filmen och vidioklippet är otroligt bra. Rekommenderas skarpt.   

Vi ses kära läsare. 

/ MVH bsnort.     


Av Bsnort - 11 december 2010 10:32

Tjena, hej alla läsare!!!!  


Jay vann Idol 2010. 

Okej, hans version av Vinnarlåten var okej, men Minnahs var livligare. 


Julkalendern Hotell Gyllene Knorren är bra tycker jag, och rolig. 

Tja, vad ska man tillbringa dagen med idag?? 

Shoppa kanske. Kul ide!! Måla naglarna, fixa till min dagbok. Perfekt!!

Lyssna på bra musik på Youtube. 






Den är vidion från filmen Bratz the movie 

Både filmen och vidioklippet är otroligt bra. Rekommenderas skarpt.   

Vi ses kära läsare. 

/ MVH bsnort.     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards