bsnort

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Bsnort - 7 december 2010 16:45

Hejsan svejsan allihopa!!!!  

Jag vet inte vad jag ska göra. Jo, blogga!!!!

Sen jag kom hem från plugget (skolan) har jag läst, ätit och kollat på Julkalendern. 

Snart ska jag kolla en sak på min önskelista och lyssna på skiva. 

Idag hade vi pingis på gympan. Jag är USEL på pingis. 

Imorgon kommer jag bli klar med en sak jag gör i syslöjden.   

Vad har ni haft för er denna Tisdag läsare?? 

Pappa berättade också om sitt jobb idag i in klass. Det var roligt!!  

Vi har två prov den här veckan.  

Jag ska nog plugga. Men inte idag. 

Vi ses!! 

/ MVH bsnort     

Av Bsnort - 7 december 2010 07:44

Godmorgon Världen!!!! 

Hur mår ni?? 

Detta är det tredje inlägget i min blogg. 

Idag ska pappa komma och berätta om sitt jobb i min klass. Mamma vet jag inte vart hon är. 

Jag ska kolla på Julkalendern när jag kommer hem. 

Rätt rolig. Vad tycker ni?? 

  

Vi ses läsare!!!! 

/ MVH bsnort     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards