bsnort

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Bsnort - 16 augusti 2012 08:52

Hej! 


Igår så var F här och vi hade JÄTTEKUL!    Vi hade filmdag och kollade på tre amazing filmer. 

Sedan gick vi ut en stund och filosoferade. Tänkte och pratade.   

Det var så himla kul och så åt vi Fs GODA kokosbollssmet, åt Pringles och drack läsk. (Man måste unna sig lite nu när sommaren snart är slut, haha.)

Vi hade en superbra dag i alla fall! Nu är ju sommaren snart slut.   


Annan fakta som jag gjort under dagarna när jag inte bloggat är att kolla på två filmer som är baserade på Liza Marklunds böcker med mamma. Och kollat på Twitter såklart, haha. 

Badat med familjen. Inte så mycket. Njutit av sommaren.   


Annars så kollade jag på YouTube igår och hittade den här videon med Avril Lavignes låt "Darlin". 


Jag tycker den är jättebra, både låten och videon!


/Bsnort  som bara njuter av dagarna som är kvar av sommarlovet.    

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards