bsnort

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Bsnort - 15 oktober 2012 19:46

Hej bloggen!


Jag har inte bloggat på ett tag, men hej!

Det som har hänt är att jag har tagit skolkort, haft prov, varit på bågskytteträning, spelat gitarr, varit på sånglektion m.m m.m Skolan har varit ganska stressig (är)! Jag läser fortfarande massa böcker, längrar rills Twilight Breaking Dawn Part 2, åkte till stan med en kompis, läser läxor, jag och syrran har fyllt år, kollar på film, kollar Internet, olika bloggar, YouTube, gör filmer i Movie Maker, lyssnar på musik, kollar på Williams Lista (skitbra!), Solsidan ( BRA!) och sådant. 

Livet rullar på! (klyscha, klyscha, klyscha.)   


Hur mår ni då? 

How do you rule? 

Har ni det bra? 

Var Tusen Gånger Starkare (reklam!?) och kämpa på. 


Idag hände inte så mycket i skolan, det var ganska tråkigt. 

Om. Ni. Är. Intresserade. 

Så gjorde jag tre Twilight-collage nyss på piZap. 

     

Bye! 


/Bsnort


Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards