bsnort

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Hello

Av Bsnort - 12 maj 2012 11:12

Vet att jag inte skrivit på länge, men har haft fullt upp. Skola, allergi och mediciner. Jag är en medicinman! (Eller, kvinna, såklart) Någon i den här världen som tycker det känns lugnande att ta ögondroppar eller nässpray? Den människan är i alla fall inte jag. 

Så tar jag piller och två astmasprayer också. Den ena för att få mer luft eller vad det är och den andra för att vidga lungorna. 


Hörni, Otekniska Bsnort är i farten igen. HUR HITTAR MAN WEBBKAMERAN PÅ EN PC? Jag hittar den verkligen inte, men det finns en. 

Idag kommer i alla fall mina lillkusiner och deras föräldrar! Jag har längtat jättemycket efter dem! 

På tal om att resa, så jag är lite avis. I och för sig gillar jag regn, det är vädret just nu, men ibland vill man faktiskt sola. Nu är F i Dubai och mamma ska på semester till Tunisien. Soliga länder. 


Just nu kollar jag på Nims Island. 


Stora händelser som har hänt var att jag och syrran åkte och fick Eld signerad (Andra delen, av Cirkeln) av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren! Kul, eller hur!? Tredje och sista delen kommer hösten 2013 och ska heta Nyckeln. Jag har läst både Cirkeln och Eld och de var SUPERBRA!

En annan händelse är att JAG SKA ÅKA PÅ MOLLY SANDÈN-KONSERT PÅ TISDAG! Det ska bli jätteroligt! En annan rolig grej är att jag har träffat Lena Ollmark, som har skrivit manuset till Spöket Laban (hihi) och skrivit några spökhistorier och en hästskräck-serie. Kändisträffar de här veckorna, eller hur!? 

FEM BILDER OM DET JAG SKRIVIT: 

 Tunisiens flagga.

Vet inte riktigt om det här är Dubais flagga, för det kom upp massor av flaggor när jag sökte, men jag tror det.

 Första delen i Stall Norrsken. Eldens Gåva heter den. Av Lena Ollmark, Noomi Hebert och Åsa Ekström. 

 

Molly Sandén i Leksand 2012, med Why Am I Crying. 

 Andra boken och en väska man fick om man köpte en bok. 

När jag och syrran köpte Eld och Cirkeln där, så fick vi ingen bok, så syrran gick tillbaka och klagade, och då fick vi varsin väska och varsin brosh. Haha!

Annan fakta är att mamma är och handlar och att min film har börjat med eftertexterna nu. 


Kram

/Bsnort

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bsnort - 19 december 2012 16:42


Hejsan bloggen!   Idag har jag och resten av familjen varit och huggit gran och jag gjorde ett collage med X Factor på Pizap.    /Bsnort   ...

Av Bsnort - 11 december 2012 12:34

Hej på er! Jag vill att ALLA änglar, monster och människor som läser denna bloggen ska gå in och dela länken som är under presentationen på användaren som heter "isakdanielsons_fanpage" på Instagram. SNÄLLA! /bsnort Såhär ser det ut: ...

Av Bsnort - 4 december 2012 21:36

Jag ska på X Factorfinalen. X FACTOR FINALEN!  X FACTOR FINALEN! Det är väldigt väldigt väldigt roligt!  Man kommer ju troligen inte träffa någon av artisterna eftersom det är så mycket folk men ÄNDÅ! SE-HÖRA-UPPLEVA allting känns väldigt bra.  ...

Av Bsnort - 3 december 2012 18:18

Hejhej bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, jag gick med hunden och vi dansade på idrotten och skulle skriva en uppsats, eller sammanfattning, på 55 minuter på NOn. Sedan var detinte mycket mer idag. Vad har ni gjort idag då? :) /Bsnort ...

Av Bsnort - 2 december 2012 09:57

Hejhej! Idag kommer lite mer bilder från idag när jag gick med hunden. De är inte så bra men i alla fall! ...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards