bsnort

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Bsnort - 9 januari 2011 14:41

Hej alla!!  

Ja, ni läste rätt, här kommer ett av mina filmtips!!   

  

Dårfinkar och Dönickar är en grymt bra film om Simone och Isak. 

Den finns också i bok och manuset är skrivet av Ulf Stark. 

( Han har skrivit manus till tidigare filmer som jag tycker om.) 

Som sagt, filmen Dårfinkar och Dönickar älskar jag och respekterar den skarpt!!!!

Vi ses!! 

/ MVH bsnort     



Av Bsnort - 9 januari 2011 09:17

Hej läsare!! 


Nu kommer en bild. 

  

På det japanska alternivpunk/visiual kei-bandet LM.C. 

Han till vänster med rosa- orange håret heter Yamazaki Masahoti. ( Maayatan.)

Och han med brun-gult hår till höger är Mizui Shinji. ( Aiji.) 

Grymt bra band!!!!

Vi ses!!

/ MVH bsnort     



youtube.com/v/2JALfrjBD_E&hl=sv_SE&fs=1&" />youtube.com/v/2JALfrjBD_E&hl=sv_SE&fs=1&" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always">

Av Bsnort - 9 januari 2011 09:10

Hej igen alla läsare!!


Nu kommer en bild jag gjort. 

  

Vi ses, okej?? Tack för mig. 

/ MVH bsnort.     

PS: Say hi, and smile!!!! 


Av Bsnort - 9 januari 2011 08:34

Hej alla läsare!!  


Idag så ska jag nog.... Ja, det får jag jobba på. 

Hm. Vad ska jag skriva?? 

Kanske att jag åkte släde igår?? 

Att jag vill lägga upp en vidio?? 

Ja, i slutet av detta inlägg kommer en vidio med Linnea Henriksson- Jumpin'Jack Flasch IDOL 2010!!!!  

Nu ska jag käka frukost. 

Vi ses!! 

/MVH bsnort  








Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards