bsnort

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bsnort - 13 augusti 2011 17:16

Hej läsare!!


Jag har börjat fundera på hur många som LÄSER den här bloggen, egentligen??

Om bloggen bara ska bli NÅGORLUNDA MINIMINIMINIMINIkänd måste man ha över.... Tusen läsare kanske, och jag tror knappt att jag har femtio stycken ens.

Jag måste nog jobba lite på detta.

Något förslag??

..................................................
..................................................

Nej. Tydligen inte.

Okej.

Min kom ihåg lista:

LISTA

* Ha rent i mitt rum.

* Se till att min blogg blir kul att läsa.


Den var ju lång.

Måste nog jobba lite på listor också.


Ha det bra, skrivs!!

/ MVH bsnort.     

 Twilight 

Av Bsnort - 6 augusti 2011 08:11

Hej små läsare!!


Har tillgång till dator på semestern här vid kusten. 

Hittade lite bilder jag sparade. <3 <3

     Jag menar, nu när vi ändå snackar om kusten.... 

 Och den här serien är så himla bra!!!! Gud är den som står, sedan Jenny till vänster, Lo till höger och Denise i mitten.

Nu ska vi snart äta frukost.


Ha det bra!!

/ MVH bsnort.   

  Twilight     

Presentation


Välkomna till min blogg!
Bsnort heter jag och här skriver jag, lägger upp bilder, foton och videos!
Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards